BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 5, 2010

Penantian


semakin hari semakin cepat masa berlalu
tanpa sedar lagi satu hari kami akan mertolak menuju ke tanah haram
untuk kali ke dua ini
insyaALLah
aku akan lakukan dengan lebih sempurna

tahun 2002
ketika aku ditingkatan satu
pengalaman pertama aku bersama parents
menjejak kaki dibumi 0rang
terasa asing dengan persekitaran yang jauh berbeza dari tanah air sendiri
perbezaan masa selama lima jam dari Malaysia menyebabkan aku agak sukar untuk membiasakan diri pada awalnya
jemaah seramai 19 orang memudahkan kami untuk bergerak
kami diberi peluang melawat negara Thaif
Thaif terkenal dengan buah Delima

tahun 2010
sekali lagi aku akan menjejakkan kaki di negara orang
untuk kali ini aku akan bersama parents dan kakak-kakakku
berbeza dgn kali pertama
jemaah yg bakal bersama kami seramai 39 orang
untuk kali ini sebelum kami menjejakkan kaki di tanah haram
kami akan melawat negara Colombo
klau xsilap aku Sri Lanka
ntah la cm mn ngan negara ini
sebelum ni xpernah lagi aku mendengar cerite tentang negara ini
so wait and see je laa
XOXOXO




0 celoteh: